Er schrijft een henkie hier het volgende
"Mensen die hier een slechte review achterlaten kennen de comic dus niet eens en hebben dat gebaseerd op wat precies? Dat het een vrouw is of dat ze black is? In de comic is het een black woman. Dus jullie kunnen het niet vergelijken met Iron Man. Read the damn comics first."
De comic is pas 3-4 jaar in de maak, niemand vroeg erom en het is puur geschreven om Iron Man te vervangen voor een diversity hire. Het argument dat het slecht is omdat ze zwart is gaat helemaal niet op, die hadden we al en zijn naam is War Machine.
De serie gaat over hoe de beste meid constant klaagt dat ze net zo goed is als Tony Stark, als ze zijn geld had. Typisch. Vervolgens brengt ze gedurende de serie haarzelf en anderen in gevaar en buigt ze haar normen en waarden als het aankomt op criminaliteit en het voordeel wat ze er voor haarzelf uit kan halen.
Doe jezelf een plezier en laat dit gedrocht aan je voorbij gaan. Het zet vrouwen en mensen van kleur neer als stereotypes en benadeelt de mening die je over dergelijke onderwerpen kan hebben.