Reviews and other content aren't verified by Google
Hangi birini söyleyeyim ki oyunculuklar berbat Meryem Uzerli in ne işi var :) çekim hatalarını söylemiyorum bile , Haluk Bilginer güya otobüs kullanıyor tum camlarda yeşil perde gözüküyor efekt kullanmayi bile becerememisler öyle bir film işte :))