Adeta reklam kanalı insanı soğutuyor. Seyirciler sabah işe gidecek, adamlar 0,10 da 15-20 dakika reklam koyuyor. Sanki çok meraklıydık. Ayrıca, 1. Çıkan kişi neden pota için süre belirler saçmalığın daniskası siz adamı olanları mı yarıştırıyorsunuz, yoksa eşit şartlarda en iyisini arıyosunuz anlamadım.