Jack van Gelder is hoogst irritant. Hij noemt mensen die anders denken, PVDA, idioten. Nou ik weet even niet wie hier de idioot is. Je kan toch niet discuseren met die man.
13 Augustus is hij nog irritanter dan ooit. Hij toont emotie omdat hij geen gelijk krijgt. Als hij zo doorgaat ga ik echt niet meer kijken.