3 yıldır 4 kez felan okudum ama hala tam anlamı ile anlayabildiğimi düşünmüyorum derinliğinidenmi yoksa tiyatro için hazırlanmış bir eseri kitap halinde okudumuzdan dolayımı bilmiyorum ama çok karmaşık geliyor her okumada başka şeyler dikkatinizi çekiyor