Erg boeiend, een nadenkertje. Sommige gedeeltes doen je denken aan 1984, waar de geschiedenis steeds herschreven wordt. Sommige aspekten voelen niet zo vreemd aan, in onze wereld waar op alle advertenties de mensen moeten lachen, altijd happy, wat eigenlijk heel onrealistisch is. Ook lijkt het erop dat er ergens een big brother is, maar wel onzichtbaar.