فیلمی بسیار عالی ودربردارنده مشکلات وسختی های هنرمندان داخل کشور وعدم حمایت از آنها که مجبورند برای شرح هنرشان سختی های زیادی را بکشند واز طرفی نمایانگر برخی از فرهنگ های غلط مرسوم بین ایرانیان از جمله اینکه ازدواج یه پسر با یک خانوم بچه دار غلط هست اشتباه هست وباید برخی فرهنگ ها تصحیح شود ودرسکانسی از فیلم دیده میشود که پسر سفیر ایران در ترکیه خودش با دختر ها در کاباره در ارتباط هستش که نمایانگر اینکه برخی اعمال رو بقیه نمی تونند انجام بدن اما برای یه عده خاص انجام شدنیه که به دور از چشم پدر(سفیر ایران)رفته وبه خوش گذرانی با دختر ها مشغول هست این به نوبه خود اشغال ندارد اما کسی که می گه این کار حرام هست دیگه خودش هم باید به اصول ش پابرجا باشدنه اینکه همه نمی تونن اما من می تونم وبه هر حال فیلمی جال کمدی اما دربردارنده مفاهیم عمیق اجتماعیه
دست تک تک زحمتکشان درد نکنه