Mooie en spannende serie en smaakt zeker naar meer.
Ik vind het jammer dat er zoveel commentaar is op het Achterhoeks dialect.
Ik kom zelf uit de Achterhoek en heb het niet als storend ervaren. Er wordt ook gebrekkig Duits gesproken, ook dat is niet storend. Dit is allemaal bijzaak en het heeft ook wel wat moet ik zeggen. De verhaallijn zit goed in elkaar en je wilt meteen verder kijken en daar gaat het uiteindelijk om. Stuk voor stuk goede spelers met in de laatste aflevering een verrassende speler die koelbloedig het pistool op Tonanno richt. Hij past perfect in de serie, een stoere, lange koelbloedige kerel! Mijn complimenten voor de serie! Hopelijk komt er een vervolg!๐๐