Son zamanlarda izlediฤim en iyi diziydi. Oyunculuklar, senaryo, รงekimler inanฤฑlmaz iyiydi. James Gunn tebrik edilesi. Ana kahramanlarฤฑ ana kahraman gibi hissettirmek kolaydฤฑr fakat yan karakterleri bรถyle รถzlรผ iลleyerek ana kahramanmฤฑล gibi hissettirmesi tebrik edilesi. Vigilante favorim oldu. 3. Sezonu heyecanla bekliyorum.