Heb al meerdere boeken gelezen van Holly Jackson, deze is mijn nieuwe favoriet. Heb het boek niet willen neerleggen. Ze heeft zo een aangename schrijfstijl en dat was bij dit boek niet anders. Zo een goed boek. Wanneer je leest voelt het alsof je zelf in het boek zit. Een emotionele rollercoaster… Echt een aanrader.