Na 1 minuut al het gevoel alsof je in een of andere scifi Alien film zat en dat werd niet veel beter naar mate de film verder ging, scarlett die als gevoelloze huurling verliefd word op een dokter, een wapen specialist die door de eerste beste mutant dino wordt opgegeten, een D-Rex? Serieus? Een gigantisch apparaat met 4 armen, 2poten, een kop als een beluga dolfijn.... Nee, zwaar teleurgesteld door deze Jurassic world film, slechtste van de hele reeks(Jurassic park/world) vind ik persoonlijk. Ik hoopte altijd op een vervolg, maar nu niet. Hopelijk blijft het bij deze waardeloze tentoonstelling.