Wat een geweldig programma is dit. Wat heb ik een bewondering voor de mensen die met deze personen omgaan. De vorige programmaโs zag ik goede vooruitgang. Nu zijn er maar 3 personen die een beetje hun best doen. Hoe houden jullie het geduld!!!!! Mijn complimenten ๐๐