Programma is nix mis mee.
Maar: die belachelijke ondertiteling.
Wie verzint het????
Het moet na 100 aflevering toch wel een keer duidelijk zijn dat Faisal geen var SOL heet of een andere verbastering ?
Of Vic(tor) is geen Quick o.i.d.
Het vreemde is dat de voice-over wel correct weergegeven wordt??