wij hebben 25 april 2025 gekeken naar het Radar programma te weten inzake een probleem geval inzake een te hoge waterrekening bij Rens en Marion uit Friesland door Vitens welke werd gepresenteerd door Fons Hendriks
ik heb hier op gereageerd omdat wij exact het zelfde hebben meegemaakt maar dan via "monopolist" Evides
Wij hadden dit probleem al 12 september 2022 middels een schrijven aan Radar aangekaart maar nooit en reactie gekregen en nu 2 jaar later wordt zo'n nagenoeg zelfde geval wel behandeld
Wij hebben vervolgens 29 april 2025 weer gereageerd naar Radar en ook weer dezelfde brief als gestuurd 12 september 2022 met verdere toelichting maar verder ook nog geen reactie ontvangen terwijl wij met onze informatie wellicht betreffende gedupeerden zouden kunnen helpen wij zouden in een periode van een jaar 2.933.000 liter water verbruikt hebben in plaats van jaarlijks gebruikte hoeveelheid van 90 m3-100 m3 wat dus onmogelijk is maar hebben toch ook een groot deel van betreffende bedrag moeten betalen