Ik vind tijdreizen, hoewel flauwekul, altijd wel een leuk gegeven.
Wat mij in deze serie tegenvalt zijn de overduidelijke computeranimaties van de prehistorische dieren en de werkelijk lachwekkende vechtscenes.
Maar a la, drie sterren voor het vermaak in t algemeen.