Prachtige film. Over liefde, kameraadschap, omgaan met tegenslagen, jezelf hervinden. Rust en verbinding met de natuur en met elkaar.
Ongelofelijke en prachtige beelden van de natuur. De acteurs spelen hun rol, zodanig dat het geen rol meer lijkt.
Aangeraakt worden door iets wat groter is dan jezelf en thuiskomen bij de ander. Heel bijzonder voor diegene die het begrijpt.