دوسش داشتم ، موضوع جذابی داشت اما میشد بهتر ساخته بشه ، دیس نمیکنم این فیلمو بلکه پیشنهاد میکنم ببینید ، اینجور فیلم ها معمولا دریچه های جدیدی از دید های متفاوت برای آدم باز میکنن، بازی بازیگرا عالی بود ، یکم گنگ بود در نهایت ولی من یه اون چیزی که میخواستم رسیدم ، دید و انتظار آدما فرق میکنه ، من فیلم میبینم تا درس زندگی بگیرم ، و درسم رو از این فیلم گرفتم. شعار نمیدم و مهم نیست نظر بقیه برام ، من به چیزی که خواستم از این فیلم رسیدم ، خداقوت به همه ی عوامل