Serinin üç kitabını da okudum, inanılmaz ötesi mükemmel bi kitap serisi. Okurken içine çekiyor sanki o andayım, başka her şey yok oluyor. Her bir hissin ince ince işlenmesi, ilişkilerin yavaş yavaş sağlam adımlarla ilerlemesi, karakterlerin dinamikleri, karakter gelişimlerinin gerçekçiliği, aşkların inanılmazzzzz tatlı bi şekilde ortaya çıkması offf harika bir seri, Grey karakteri benim için tek. Lia Mara da aynı şekilde. keşke daha da devamı olsa bu serinin çünkü bu karakterleri okumayı hiç bırakmak istemiyorum onların o dünyasından çıkmak istemiyorum ne kadar zorluklarla dolu olsa da 🩵💛💜🤧 yazarı alkışlıyorum çevirmenleri de, harika şekilde ayrıntı ve hislerle dolu yazılmış ve çok güzel çevrilmiş. ingilizce kitabı dinlerken bi yandan türkçeyi de okudum yani kitabı tüm benliğimle hissederek okumak istedim her anını doyasıya yaşayarak. of bitti ama :(