El PSOE de Madrid està en ebullició. El pas fet per la regidora Enma López dijous a la tarda, a l’anunciar que es presentarà a les primàries per ser la candidata socialista a l’alcaldia de Madrid va provar molt malament en la direcció federal, de la qual ella mateixa és portaveu adjunta. I li ha acabat costant el lloc