Atlético Madrid gaat bij de FIFA een officiële klacht indienen tegen Barcelona, dat Julian Álvarez op de korrel heeft. De Blaugrana en Álvarez zien een transfer zitten, maar daar is Atlético niet van gediend. CEO Gil Marín vertelde dinsdagavond aan EFE dat Barça de Madrileense club aan het kleineren is en disrespectvol te werk gaat. 'Ze denken dat we zwak en dom zijn.'